מערכות אוטומציה ובקרה בשילוב רובוטים מערכות אוטומציה ובקרה בשילוב רובוטים

חטיבת ההנדסה של ג.ברקוביץ מקנה פתרונות מתקדמים במערכות אוטומציה ובקרה בשילוב רובוטים חכמים בתחום הצביעה, גימור פני השטח, ליטוש, השחזה, הסרת צבע, אריזה ועוד.

חברתנו מתכננת, מייצרת ומקימה מכונות וקווים תעשייתיים מורכבים בשילוב שדרוג תהליכים מכאניים לאוטומציה מלאה וחלקית, זאת על מנת לשפר ולייעל את זמני ביצוע התהליך, שיפור רמות הדיוק ומניעת הסכנות השונות שבדרך.

כיום הולכת וגדלה הדרישה והביקוש לתהליכים בעלי אוטומציה מלאה / חלקית.

על מנת לשפר ולייעל את זמני ביצוע התהליך, שיפור רמות הדיוק ומניעת סכנות שונות ממפעיל התהליך. חברתנו מייצרת ומשדרגת תהליכים מכאניים לאוטומציה מלאה או חלקית.

ברשותנו מגוון רחב של פתרונות ייחודיים וייעודיים לדרישות לקוח ממגוון תעשיות ומתמחה בתעשיית הביטחוניות ובתעופה. ברשותנו צוות מהנדסים שמטרתם הינה שדרוג תהליכים קיימים ושילוב רובוטים לקבלת אוטומציה מלאה בשילוב מערכות אופטיות ומצלמות במהירות ורזולוציה גבוהה והטמעתם בתהליך.

(VISION SYSTEM DESIGN)

חברתנו מלווה את לקוחותיה משלב התכנון עד שלב הפיתוח וייצור מערכות אוטומציה ובקרה מורכבות בשילוב רובוטים לכל ענפי התעשייה בהתמחות בתחום הצבאי והביטחוני. בזכות ידע וניסיון של מספר רב של שנים חברתנו מסוגלת לתת התאמה אישית ומדויקת לצורכי הלקוח. כמו כן, יכולת ייצור במחירים אטרקטיביים הן בארץ והן ברחבי העולם.

image project - תיכנון קו לשיקום פצצות מרגמה  120 ממ
חייגו עכשיו התחל פרויקט